Kızlar merhaba 4 ay önce doğum yaptım. Saçlarım çok fazla dökülüyor üstümde yerlerde sürekli saç topluyorum. Artık o kadar çok dökülüyor ki seyrelmeye başladı ne yapacagımı bilmiyorum doğumdan sonra dökülür dediler ama bu biraz fazla gibi dökülme vitamin eksikliği kaynaklı mı olur bilen varmı acaba birde Kullandığınız bakım maskesi yada doğal bir uygulama varsa paylasabilirmisiniz? Farmasinin saç dökülme karsıtı bakım kremini aldım malesef oda işe yaramadı