menessaam hım çok iyi bence yeni rahatlamışsınız bırakın tadına varın olacağı zamanı bulur. Yaşınızda küçükmüş. Benimkinin arasında 2,5 yaş vardı perişan olmuştum. Şimdi en azından küçüğüm büyüdü abisiyle oynuyor artık öyle rahatladım yoksa çok zor. Bi tanıdığımında kızı dört yaşında yeni kızı oldu. Oda çok zor durumda. Ablası kıskanıyor küçük çocuk sürekli ağlıyor. Çocuğa bakmaktan büyüğüne yemek yapamaz ilgilenemez oldu. O yüzden çokta kasmayın kendinizi bırakın çocuğunuz az daha büyüsün