menessaam İyi akşamlar anneler. Ben şimdi 2. Çocuk istiyorum ya bu 2 aydır adet oluyorum hamilelik beklerken olmuyorum. Benim bir kaç arkadaşım da benim gibi uzun aradan sonra istedi ilk ayda hamile kaldı. Acaba bi gitsem kadın doğuma erken mi
caylavyu menessaam Mutlaka gidin doktora genel bir muayene olmanız da fayda var. İlla ki olmuyor diye değil, çocuk düşünen her kadın bence önce muayene olmalı
huda1903 menessaam bende ikinci çocuğu istediğimde önce doktora gittim sonra soğan kürü yapmıştım ilk adetten sonra hamile kalmıştım 3 yıl doğum kontrol hapı kullanmıştım
menessaam bisenakillisinzaten isteyerek mi oldu. Normal yani dimi hemen olmaması çok ara koydum ya o yüzden korkuyorum
menessaam huda1903 soğan kürü niçin yaptınız. Ve hap kullanarak mi kendinizi korudunuz 2. Çocugu düşünene kadar
Pirasalipuding menessaam stres yapmayın ilki olmuş ikinci neden olmasın biraz daha bekleyin ondan sonra gidin bence
fatomiray menessaam benim ikinci hamileliğim 2 sene sonra oldu.kısmet diyelim bazıları hemen oluyor Allahım takdiri ❤️
bisenakillisinzaten menessaam evet çok normal kesinlikle stres yapmayın en büyük etkeni bu. Evet isteyerek olmustu
asrinhatasi menessaam 1.si stres çocuk yapmaya engel bir faktör. Çocuk istemine çok odaklanmış gördüm sizi. Bu da stres yaratabilir 2.si 35 yaş altına en az 1 yıl denemeyi öneriyorlar, 35 üstüne 6 ay. 3.sü kan değerlerinize baktırın, folik asit takviyesi alın
menessaam asrinhatasi ya insan ister istemez stres yapıyor bebekleri görünce yada hamile kadınları görünce ve bide ilk ayda hamile kalanları duyunca insan üzülüyor. 27 yaşındayım kızımın kardeşi olsun istiyorum 😊sağlık ocağına gidip baktıracağım kan değerime ona göre doktorum yazar folik asiti