ozlengndede doktor bize de mr çektirelim öyle konuşalım dedi, eeg dalgalı çıktı ama hiç nöbeti kasılması vs olmadı, o an çok panik yapmıştım ama şimdi düşününce olmadığını düşünüyorum epilepsi, olaki olursa dazbir vitamin eksikliği gibi ilacı kullanıp iyileşir inşallah. Toparlansında ilk iş çektireyim mr, size de geçmiş olsun. Benim bebeğim hiç yoğun bakımda vs yatmadı, emerken uyku halinde titreme oldu, titrerken emmeye bile devam ediyordu, gözde kayma, kasılma vs hiç birşey olmadı, ben normalde nöroloji uzmanına daha çok bebeğim dönmüyor diye gitmiştim, titremeye ilişkin herkes B12 eksikliğinden olabileceğini söylemişlerdi ki burada bu konu ile ilgili çok konu var, inşallah Rabbim şafi ismi ile şifa versin yavrularımıza.