Arkadaşlar, bebeğimin eeg’sindi doktor beynin sol tarafını iyi görmedim dedi ve mr istedi, mr henüz çektiremedik ,önümüzdeki hafta içi çektireceğiz inşallah, eeg sorunlu olup mr temiz çıkan var mı? Sonuç ne oldu, bizde uyku aşamasında emerken titreme oldu ⅞ kere, kasılma olmadı, uyandırdığımda geçti, çok uzun sürmedi, ben aslında bebeğim dönmüyor ve bileğinden kıvırıyor diye gitmiştim daha çok, doktordan döndüğüm akşam bebeğim yüzüstünden sırtüstü ne dönmeye başladı, doktor zaten bizi keyfi dönmüyor demişti, bileğinden kıvırmayı da normal dedi, bebeğimin B12 değeri düşük birde, diyorum ki inşallah eeg deki problem vitamin eksikliğinden ve bebeğin beyninin gelişimin aşamasından olmasından kaynaklanmıştır diyorum. Doktor emerken titremeyi normal bulmadı, çok endişeliyim, o ara ihtimaller çok uyku epilepsisi olabilir demiş sanırım ben hatırlamıyorum bile şoktan dolayı, Rabbim evlatlarımızın tümüne şifa, sağlık, sihhat versin.