Beyninizikullanmakucretsizdir Deletedmom_897 Nişasta olmadığı içindir. Undan daha çok kıvam veriyor ya eksik olunca bir tık sıvı olur. Ama önemli olan tadı kıvamını boşver 😅
Beyninizikullanmakucretsizdir Deletedmom_897 sende 1 dilim benim trileçeden yersin kayfeyle mütişş olurdu 🥹
Deletedmom_897 Meri-Mel Canimmm bi tık sıvı oldu ya ben milföy arasına koydum da biraz daha katı olsa daha güzel olurdu 🤭🤭Ama tadı gayet iyi oldu
Meri-Mel Deletedmom_897 Afiyet şifa olsun inşallah canım ,hemen krem şanti koysaydin o koyultuyor ♥️🥰
Beyninizikullanmakucretsizdir Deletedmom_897 büyük borcam da yaptım eşimle küs olduğumuz için doğru düzgün yemedi kim yiyecek hepsini yaww 🤣