cansell2111 buna benzer bir durumu ben de ikizlerimde yaşıyorum. 4.5 yaşındalar ve hangi ellerini baskın kullandıklarını anlayabilmiş değiliz. Biraz solak gibi geliyorlar bana ama sağ ellerini de kullanıyorlar. Sola biraz daha yatkın oldukları için görenler hep şey diyor mesela kalemi sağına ver, bardağı sağına ver. Kaşığı sağına ver. Yani tamam sağ elle yemek gerekir falan da ben de sizin gibi düşünüyorum. Sol elle taharet işleri halledilir, sağ elle yemek yenilir diye eğitim gördük biz. Çocuk solaksa tam tersi olacak yani. Zorlamamak gerektiğini düşünüyorum. Çünkü ben zorla sağ ele alıştırılan insanlarla da arkadaşlık ettim, farkında olmuyorlar ama bu biraz travmatik bir temel bırakıyor insanda