cansell2111 yaşlıların her dediğini ciddiye alacaksak hepimiz ölümden de dönsek vajinal doğum yapmalıyız, doğduğu gibi pekmeze emzik bandırıp bebeğe vermeliyiz, 3 aylıkken ek gıda başlamalıyız, sütümüz olmasa bile emzirmeliyiz ☺ he diyip geçin ya kimsenin ağzını kapatamıyoruz sonuçta.