Zeyyyynep dikişlere hiç bir şey sürmenize gerek yok zaten 25-30. Gün düşer ☺️ kuru tutun yeter bir de uzanın emzirme dışında otırmayın pek bu 40 gün içinde , her gün altınızı yıkayın ve kurutma makinası ile kurıtın ki ıslak kalmasın , kayısıyı kaynayıp blandırdan geçirin her sabah aç karnına bir bardak için ve yemeklerim yanında için birer bardak yemekler de bu iki hafta boyunca 2 kase çorba birer kaşık yemeklerden şeklinde yapmıştım ben ki katı dıskı olmasın diye anlıyorum canın yanıyor ama az daha sabır inşallah geçecek ☺️