Ah o makat bölgesindeki kaşıntıyı bende çok çektik, doktora gittim acaba mantar mi oldum diye ama yok olmamışım doktor ihtiyaten travazol krem verdi biraz rahatlattı ama, tam geçmesi biraz uzun sürdü ya. Bende basur oldum bu arada ıkınmaktan oluyor . Kabız olmamaya dikkat edin kabızlık durumunda duphalac şurubunu kullanabilirsiniz