Socialmom14 A 50 yi hiç tavsiye etmem alalı 1 yıl Teknosa dan hem kasma yaptı şarj yeri bozuk çıktı bir de flaşı açılmadı bir süre sonra ve garantiye gönderdim bakmamislar bile daha neler neler en sonun da oğlum 1. Kattan atti paramparça oldu 😞 3 gün önce aldım oppo A52 şuan da memnunum ama biraz pahalı 2.999 TL.