Socialmom14 Kızlar telefon almayı düşünüyorum ama kararsız kaldım A30 1800 tl / A50 2100 /A70 2700 tl sizce hangisi iyi ? Şu anda A10 kullanıyorum
Elvan125 Socialmom14 eşim A30 kullanıyor ben sevmiyorum kamerası falan iyi değil redmi note 8 pro almayı düşünüyorum imkanim olunca 😍
Sevde2511 Socialmom14 eşim A70 aldı 1 ay oluyor çok memnun diyo paramız olunca bitane daha alalım evde dursun 😂 o kadar sevmiş
Beyzazeynep Socialmom14 telefonum A70 agustosta almistim memnunum ben ama A50de alabilirsiniz gerek yokmus bu kadar hafizaya islemciye ram'e falan :) instagram youtube whatsapp icin. Ama farkli amacla kullanacaksaniz is icin vs o baska.
Socialmom14 Beyzazeynep ne kadar sürede şarj ediyor acaba onun için istiyorum bataryası için yani kaç gün gidiyor şarjı falan
Elvan125 deletedmom248 64 GB oluyor sanırım o ☺️ ben 128 olanını istiyorum fotoğraflar Falan çok yer tutuyor 🙂 malum çocuğun da her hareketini çekmek istiyoruz 😂😂
Elvan125 Socialmom14 eşimin kuzeni kullanıyor benimde bi arkadaşım kullanıyor fotoğraf çekimi hoşuma gitti genel yorumlar da iyi bunun için
Elvan125 Edaaa21- görmedim canım ama sevmiyorum eşim de Samsung kullanıyor hep A20 bozuldu A30 aldı elimde kullanırken bile sevemiyorum nedense 😂
Meryemmm Socialmom14 satılık bir telefon ilanı açtım android sistem ilginizi vekerse yeni aldım ama anroid kullanmayı beceremedim.
Meryemmm Socialmom14 a70 den biraz fazla özellik olarak internet sitelerinde kıyaslayabilirsiniz redmi pro note 8 .. 128 GB olan turkiye garantili
Meryemmm Elvan125 vallahi faturası herseyi duruyor 2 aylık cihaz garantisi devam ediyor işinize yararsa konuşabiliriz. Ben ısınamadım hep ayfon kullandım androidi sevmedim kamerası filan çok güzel ama ayfona nazaran