pimpiriklianne43 arabada iyi oluyorsa gezdirin canım ne yapalım her şey onların iyiliği için.. valla alerjik mamaların tadı çok kötü.. hiç bir bebek içmiyor.. ben sağımla beslediğim için doktorumuz kolaylık olsun diye rapor yazdı aldık ama berbat ağzına bile sürmedi bende baktım gerçekten kötü… Evde duruyor boş boş bileydim almazdım para vermedik ama yinede yazık