Merhaba arkadaşlar artık bu bilmiyorum kacinci postum oğlum 4 gün sonra 3 aylik olacak ve aşırı kolik napicami şaşırdım goturmedigim doktor kullanmadığım ilaç kalmadı yok hiç fayda eden yok en sonki doktor relactaz damla verdi günde 8 defa 8 damla ilk gün çok iyiydi gece deliksiz uyudu gündüz uykuya hemen geçti uyanıkken okadar ağlamadı ama bu mutluluk sadece 1 gün sürdü ertesi gün yine aynı oldu şuan ilaci 5. Gün kullandığım acaba birazdan kullansam fayda etmeye baslarmi gerçekten çok yoruldum sürekli agliyor doktorlar hiç birseyi yok diyor ama neden aglyor çıldırmak üzereyim lütfen bilgisi olan varmi