senemsahn surprizbebe suan benm bebegımde küvezde 2 gündür 35+3 erken Doğum oldu akcıger gelısmedı sütüm az gelıyor normal mı gelmesı ıcın n’aptınız
546116- senemsahn sütünün az gelmesi normal stres yapmayıp bol bol emzirir gibi sağman gerekiyor 2 saatte 1 3 saatte 1 alarm kur telefona ve sağ sütünü
546116- senemsahn onun dışında tahin helvası yiyebilirsin bol bol su içmelisin birde bestlak damla var e bebekte onu kullanabilirsin ☺️
546116- ymswkaske 34+5 te 1.755 gram doğum yaptım 1 hafta küvezde kaldı şuan 17 aylığız çok şükür hepsi geçiyor büyüyorlar ☺️