ymswkaske çok erken doğmamış kilosu 2 kilo üstündeyse solunum sıkıntısınıda çabuk atlatır inşallah siz stres yapmamaya çalışın en önemli olan şey sütünüz, solunum sıkıntısı azalmaya kendi kendine nefes almaya başladığı zaman zaten sizinle emzirme yapacaklar taburcu olmadan önce ama solunum sıkıntısı mevcutken emzirme yapamazsınız maalesef