turuncbebek kubra11111212 bilgime göre takviye olarak geçiyor, herhangi bir takviyede de tebliğe göre zaten 3 yas üzeri yazıyor. Yani gaz damlası da alsanız 3 yas üzeri yazar ilaç kategorisinde değilse. Biz oglum1-2 aylıkken filan hep 6 damla olarak kullandik