blueeebey 18 yasindan beri yaptirmak istiyodum 28 de yaptirdim yaptirdigim ilk zaman cok oisman oldum zor gecti 2 hafta 🤣 ama iyiki yaptirmisim valla yandan foto cekerken cekinmiyorum artik ben istanbulda yaptirdim
DarkSwan NariNariKiminYari Aradan bayağı zamanda geçmiş aslında. Demek ki hep korumak lazım. Ben küçük küçük el çarpma darbeleri aldım. Sadece acı hissettim. 1 yıl oldu benimde.
DarkSwan NariNariKiminYari Aradan bayağı zamanda geçmiş aslında. Demek ki hep korumak lazım. Ben küçük küçük el çarpma darbeleri aldım. Sadece acı hissettim. 1 yıl oldu benimde.
NariNariKiminYari DarkSwan öyle küçük darbelerle kırılmaz ama ilk yaptırdığın zamanlar sızlar. Korkma hemen bir şey olmuyor 🩷
Berii Ays1 Diyarbakır’ı bilmiyorum ama batmanda behcet tarlak var 8 yıl önce ona yaptırmıştım şiddetle tavsiye edebilirim