Asyaaihsnser cok normal bunlar, inanki kısa bi sürede bunların hepsi düzene giriyo. Bende tek bakıyorum bebeğime kimseden yardım almıyorum. Ne kadar tek kalırsan bebege o kadar canuk alısıyosun. Ayrıca hapsırık cok doğal bebeklern ilk aylarında sık hapsırıklar olabiliyo canım.
O küçücük ve sana muhtac sakın unutma.