Asyaaihsnser ilk başlarda hepimize oldu, 8.30da kalkıp 2de kahvaltı yapardım. Akşamları kızım durmazdı, eşimle ne yapacağımızı bilemezdik. Soyardık, banyo yaptırırdık, oda oda gezdirirdik. Dışarı çıkarırdık 😂 en son gece uykusuna geçince susardı. Daha ağlamazdı. Ama hepsi geçiyor, şu an 10 aylık oldu