austa o ot insanda bile uyku yapar otu kaynatmaktansa bence kimyon icirin( bütün gaz damlalarının icerigin de var zaten ) fitille yapmiyorsa ldoktora söyleyin doktor önce lagman yaptırıyor sonra duphalac veriyor düzelmesi için 15 gün doktorun önerdiği miktarda.veriyorsun yavaş yavaş azaltarak bırakıyorsun kabızlık ortadan kalkıyor . Tekrarı olmaması içinde her gün zeytin yağı içir. Yani otla motla çözülecek bir iş değil . ( Biz çok kabizlik çektik popo catlakligi vardı zor yapıyordu)