austa canım ben Antrpte yaşıyorum eşim buralı ben ilk defa burda duydum bu otu doğduğu andan itibaren hepsinin elindeydi deli gibi. ama tadı zehir zembelek. bir kere tadına baktım asla vermeyin dediğim halde içirdiler çok kızdım. bebeğim içerken midesi bulanıyodu zorla bi kaç defa verdiler artık onlar içirmesin diye siz gelmeden verdim yeni içirfim falan diyodum. hatta bi gün fena kayınvalidem bardağa ıslattı bem içicem diye içeri götürdü ama ben anladım yalan söylediğini gittim ay bi kaşık bebeğe veteyim dedim verir gibi yapıp önlüğüne döktüm mutfağa gittim saf gibi daha vermez sanıyorum bi baktım çay kaşığı sesi geliyo ben yetişenr kadar yarısını içirmişti anne napıyosun verdim ben dedim yok yok vermedim dedi verdin sesini duyuyorum kaşığın dedim yok kızım vermedim diyo hala oğluma bir baktım yüzü şekilden şekle giriyo veröeyin şu otu ya diye bağırdım. verme canım ya rezene ver onun yerine kimyon ver yazık günah tadı iğrenç