ozlm1234 asellinaninannesiii Allah bildiği gibi yapsın halbuki hamile duası alsa kendine yarayacak akıl yok demek ki😒 Unutulmaz gerçekten😄😁
ozlm1234 [silindi] Bende çok memnun oldum🤩 Sivaslı doğmuş bebiş😄 Bende düz halay dinletirdim karnımda halay çekerdi🤭😄😁
[silindi] ozlm1234 hepimiz aynıyız gerçekten 😂😂😂 biz Yozgat’ta yaşıyoruz bebeğim 40+6 ya kadar doğmadı yozgattan çıkalım doğacak dedim Sivas’ı gözüm kesmedi o sanciyla Kayseri’de doğurdum en azından Yozgatlı değil diye seviniyorum 😂😂
ozlm1234 [silindi] Ahahaha Kayserililer de cimri olur derler ya inşallah olmaz😄😁 Sivasa az kalmış aslında
[silindi] ozlm1234 biz eşimle o kadar savuruyoruz ki o bizi durdurur belki. Düşün Yozgatlı olmasın da tek Kayserili olsun diye sevindim 😂Sivas 3 saat Kayseriye zor gittim sancıyla 1.5 saatte vardık ama içimde kaldı Sivas’ta doğmadı diye 🥲
Yusufagahinannesi mutlukoala iki gün önce bende aynı şeyi yaşadım karlı havada karpuz aldık 😂 ama burda toprak cif falan aşereni görünce karpuz normal dedim 😂
karaca_61 ozlm1234 dantel🤣sandiktan cikan dantelden gelen naftalin kokusu hatta agzima alip biraz çiğnemiştim🤣
bebegimin_annesiyim25 ozlm1234 o kadar gzel kokuyoduki bütün detrjan ve yemeklerden tiksndiğimmdönemde benm için bi mucizeydi o kokunun güzel gelmesi 😂
bebegimin_annesiyim25 ozlm1234 ben ne aşersemmrüyama giriyodu bide anlamıyodum heralde aşerdiğimi cips, şeker karpuz, kantin tostu, kltür mantarı vs 😂 hepsini rüyamda doya doya yiyodum 😅
ygtzynp ozlm1234 ilk gebelikte elma şekeri ve şeftali ❤️2.dede toprak kokusu olan şeyleri yemek mesela sürekli çiğ patates yedim