ozlm1234 Garip değilde aşerip unutamadığım 2 sey var.
Birincisi , babamın amcası vefat etti. Rüyamda bana o amca kendi bahçesinden kocaman bir elma vermişti. Git bahcemden istediğin kadar ye demişti. Bende küçükten verj çok severim oranın elmasını. Annemgil memlekete köye gidecekti 2 saat bize. İstemiş eşinden. Teyze bana vermedi hiç yokki yavrum kurudu demiş. Onun hemen yanında halam oturuyor. Halama demiş ki kocasının maaşı iyiydi hani , alamamış mı 1 kg elma. Hamile insana da bu yapılmaz ya. Suan elması gerçekten kurudu. Yazın elma vermedi. Bu arada elmasi dallari kiriyordu arabadan gecerken annemgil görmüş .. ağacına böcek düştü içten içten bitirdi elmalarini :) Allah bu ya , o vermediği haftanın ertesi haftası da olesine pikniğe gittiğimizde oylesine dikilmiş elma bulduk aynı onların elmasiudi bir güzel yedim kim diktiyse Allah rszi olsun 🤭
İkincisi de , aşırı midem bulaniyordu. Her haftanın 4 günü hastane de geçerdi benim kusardim hep serum yerdim. Daha az da olabilir. Gene serum yediğim bir gün canım öyle böle mercimek çorbası cekmemisti. Eşim hemen açık yer buldu gecenin 3 ünde. İçtik. O çorbanın tadı hala damağımda.