alieray2608 ah mesajımı görürsünüz umarım, anksiyeteden Selectra 25 mg başladım 4. Günüm ve kendimi kötü hissediyorum sanki ateş basiyor, midem yaniyor, ensem kasılıyor ara ara ve baş ağrısı oluyor, 1 hafta böyle mi geçecek duzelecek miyim ne zamana alışırım ilaca ne olursunuz görürseniz cevap atın haftaya bide 50 mg icicem korkuyorum daha mı kötü olucam