panikana korkma canım bebeğinin sana ihtiyacı var sütüne ihtiyacı var. Ben bu konuyla ilgili kaç kere post açtım burda seni çok iyi anlıyorum. Vicdan azabı elbette oluyor ama o kadar çok araştırdım ki. İnsanlar gebelikte kullanıyor evet kimse kullanmak istemez ama bu illet hastalık berbat bi şey. Doktorum zaten en düşük doz verdi. Emzirme de güvenli Osman gönülal’ın emzirirken kullanılan ilaç listesi var oraya da bakabilirsin. E lactancia sitesi de var. Yani bebeğini emzirme de kesmen için bi sebep yok. Onu emzirmek sana da ona da iyi gelir