Al karısı da neymiş insanı korkutmak için her şeyi deniyorlar. Yalan hurafe . Benim görümcem de beşiğin yanına çalı süpürgesi koy demişti niye dedim korur mu dedi iyi olur mu dedi net hatırlamıyorum ama dedim ben öyle şeylere inanmam kendine hayrı olmayan çalı süpürgesi mi bebeğimi koruyacak . Allah yeter bize elhamdulillah. Bunları ilk defa duydum o kadar saçmalamışlar mı ya . Bez attım çöpe , yalnız kaldığım da oldu yani ne olacak sanki lohusa değil de belayı kendine çeken varlık gibi gösterilmiş Allah yardım etsin bize inanmayın kuran okuyun Felak nas okuyun korur Allah’ın izniyle kuran şifadır saçma sapan şeylere gerek yok korkmayın dua edin hergün okuyun bebeğinizi kendinizi tamam