Ben de tek başıma bakıyorum bazen çok zorlanıyorum sosyal hayatımı özlüyorum şuan sadece annelik vasfım varmış gibi hissediyorum ailem yakınımda olsaydı en azından kendime ayırabileceğim bir zaman olurdu diyorum 🥲
Sonra diyorum neyse sağlık olsun tek derdim bu olsun insanlar nelerle mücadele ediyo diyip çekiliyorum kenara isyan etmiş de olmak istemiyorum garip duygular annelik 🥲☺️