beyza899 benim kayınvalidem bi alt katımda annem doğumumun 6. Günü bırakıp gitti beni kayınvalidem yaralı parmağa işemedi kayınpederim evdeyken 1 saat falan sevmek için alırlar onun haricinde asla istemez ben götürünce işim vardı der kayınpederim evden çıkar çıkmaz bunun uykusu geldi acıktı al der başkalarının yanında da çok seviyoz biz bunu der yalandan bakıyoz bakıyoz der bi de doğurmadan önce ben bakarım diyordu kimse inanmasın valla sonra bi elinizde süpürge bi elinizde bebek tek kalıveriyorsunuz. Geçen temizlik yaparken o da gezmeye gidecek çocuğu göreyim dedi geldi zıpzıpındaydı ben iş yapıyorum seni buraya mı attı bu diyo çocuğa bende napim bakıcak biri mi var dedim nefret ediyorum nefret