aslanmommmm çok güzel bir isim, çevredekiler beğenmek zorunda değil, siz beğenin sizin kızınız, isim hakkı da annenindir diye düşünüyorum yani sizin, sağlıkla büyüsün minişiniz🧿 iki isim kullanım açısından çocuğu zorluyor diye düşünüyorum, ayrıca kararsız bırakıyor; hangisini seçeceği konusunda, ben de tek isim koydum memnunum bu durumdan, benim kızımın ismini de beğenmeyenler oldu, ama hiç umrumda olmadı, herkesin zevki farklı, sevgiler🌼