afrAybars buremcih 40 gün sürdü bizimki bizde 1 gece ışın tedavisi aldık yoğun bakımda tek çaresi bol bol emzirmek canım
buremcih afrAybars fototerapi aldık 1 gün yoğun bakım değildi bizim odaydi bize ait o yüzden biraz daha içim rahatlamıştı ama Rabbim birdaha yaşatmasın inşallah :(