buremcih Oğlum yenidoğan sarılığı oldu fototerapi gördü 1 gün sonrasinda doktorumuz değerin düştüğünü söyledi ve çıkış yaptık fakat bir türlü gözlerindeki sarılık geçmiyor kafama takıldı biraz da yüzünde var ne kadar sürede geçiyor bilgisi olan yazabilir mi?
ygmrln buremcih bizim gözlerinin dahi tamamen düzelmesi 3 ayı bulmuştu süt sarılığı yapıyor korkmayın sıkıntı olan ilk 10 gün
Minikbirprenses buremcih geçmiş olsun bizde yaşadık aynı aeyi doktor zamanla geçer dedi kirkimiz yeni çıktı yavaş yavaş geçti gibi
mavisss718 buremcih Zamanla geçiyor anne sütü sarılıiğıda var benim bebeğimin 2. Aydan sonra geçmişti sürdü
Pnarferah buremcih bizim de sarılık oldu ama hastanede yatmadık gerek duymadı gözlerindeki sarılık 5. Ayda geçti tamamen
buremcih ygmrln inşallah düzelir oğluşum ya 3 ay baya uzun sureymis ama iyi olsun da sorun değil tabiki
nazligiz Benim oğlum uzamış sarılık oldu gözlerinde vardı yavaş yavaş geçti bol bol emzirin idrar ve kakayla atıcaktır. Ayrıca sarılık suyu sevmez :)
buremcih nazligiz bugün göbek bağı düştü tam 1.haftasiydi inşallah yarın yıkayacagız sık sık emziriyorum atlatırız inşallah en kısa sürede
Minikbirprenses buremcih geçer canım bende korkmuştum fotorlterapiden sonra doktora gittik tekrar bebek sarı diye değer düşüktü doktor rengi zamanla geçer dedi
Pnarferah buremcih evet geçmiş olsun bizde bacaklara ayaklara inmediği sürece korkma demişti gözlerdeki sarılık bizim için önemli değil dedi o 5. Aya kadar kalmaz geçer dedi öyle de oldu
Karan2023 buremcih benim oğlumda sarılık gördü 1 gün yattı çıktı ama gözlerinde ki sarılık 3-4 ay sürdü ampül gibi bakıyordu yavrum sarı sarı 😂 korkmayın yani zamanla geçer 🙏