kanalizzze59 atosum instagramda uyubebegim_uykulog sayfasına bakmanızı öneririm çok faydalı bilgiler var☺️
merrviik En azından burada dertlerimize ortak olmak da iyi geliyor inşallah hepimiz bu günleri güzel anacak zamanlara geliriz
kubrarslandoruk hakinhakin bizde vallaha 12 olmadan gece uykusuna yatmıyor gündüz düzgün uyuyor uykusu geldikçe uyutuyorum gündüz bence sorun olaccak birşey değildir diye düşünüyorum
kubrarslandoruk merrviik evet öyleyiz bizde hatta yiyecek gibi sinirlenip ağzına götürüyor ellerini kıpkırmızı ediyor ellerini neden acaba keşfettiği için mi acaba