atosum benim bebegimde 24ünde tam 3 aylık oluyor aslında uyanık kalma süresi azsa o yüzden de uyumuyor bebekler biraz büyüdükleri için uyanık kalmaları lazim biraz yorulunca kendini belli ediyor karnini doyurup uyutuyorum ben bu şekilde rutin oluşturdum sorunumuz yok gece uykusuna çok geç yatıyor benim oglumda akşam 12 de gece uykusuna yatıyor sabaha kadar 4 kez uyanıyor mesela