cansell2111 ipeksiiimom hiç bilmiyorum gerçekten kimyasal nasıl oluyor ama şuan lekelenmem durdu yarın belli olur artık
ipeksiiimom cansell2111 kimyasalda beta değeriniz önce artıyor sonra düşük yapıyorsunuz hızla azalmaya başlıyor ama test yaptığınızda değer yüksek olduğu için pozitif çıkıyor
btlakn cansell2111 kanda ve İdrarda gebelik çıkıyor ama düşük çıkıyor kanama ile beraber Beta düşüyor kese falan olmuyor yani
cansell2111 asilkader aslında bu akşam gidip kan verdim ama kaybetmişler sonuç yok 🥲 yarın tekrar verip emin olacağım