nnoktaa cansell2111 Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝
ipeksiiimom cansell2111 bence var gibi duruyor 4. Dakikada çıkmış çünkü. Bende de kahverengi lekelenme olmuştu devamı gelmediyse tutunmuş bence Rabbim hayırlısını versin 🌸
cansell2111 Lolik 4. Dakikada belirdi adet günüme 1 gün var ama sabah kahverengi lekelenmem vardı şuan yok
Lolik cansell2111 kuruma çizgisi değil o zaman. Yerleşme kanaması olabilir diycem ama o bende pembe olmuştu. Yarın kan verip netleştir istersen
yazan Kahverengi beya pembe olabiliyor yerleşme kanaması. 4. Dk ise büyük ihtimal gebelik vardır. Kan verince haber ver bari 🥰
zeynepkanat Hamilesin canım yerleşme kanamanda olmuş tutunmuş bebişin hayırlı uğurlu olsun sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🌸
ipeksiiimom cansell2111 bu testler niye bu kadar bozuk çıkıyor ya bana da yalanci pozitif vermişti birkaç ay önce forum bu testlerle doldu. Rabbim hakkınızda hayırlısını versin. Kimyasal yaşıyor olabilir misiniz acaba
cansell2111 ipeksiiimom hiç bilmiyorum gerçekten kimyasal nasıl oluyor ama şuan lekelenmem durdu yarın belli olur artık