manzaramistanbul öncelikle geçmiş olsun da yani öyle bi yazmışsın ki suçlu hissettim kendimi. Acilde bebeğine bakmazlar dedim belirtilerde azalma var diye ki bakmazlar. Gribim diyince de boş serum takıyolar hamileliğin ilk zamanları ama öyle ateşler içindeysen de bi parol takarlar yani yine bebeğine bakamazdın ben senin hastalığınla ilgili git gitme demedim bebekle ilgili gitme dedim inan bebekle ilgili gitsen bile acilde bakmayıp kadın doğum olan yere gönderiyolar