Bebeğimi görmek istiyorum belirtilerde azalma var acaba alttan muyane etmek isterler mi. Ben ultrasondan görmek istiyorum. 7 haftalık oldugu için alttan mıyane tehlikeli olabilir diye düşünüyorum. Özel hastanede bu saatte doktor yokmuş yaşadığım ilde 5 6 tane özel var aradım . Doktor gerekli görünce haber verilip geliyormuş dediler acilde doktor yokmuş. Devlete gidersem sıkıntı yaratırlar mı