kitapsever_ 2 saattr teste bakıyorum kafayı yicem kuruma çizgisi mi Allah aşkına ben ilk hamileliğimi bu testle öğrendim 4 tane deneyerek kuruma cizgisidir dimi:(
Mavigokyuzu kitapsever_ Ben bir çizgi görüyorum ama bana kuruma çizgisi gibi geldi. İçiniz rahat edecek ise isterseniz özellikle sabah idrarı ile tekrar deneyin
aven kitapsever_ hormonlarınız daha sıfırlanmamıştır ya endişe etmeyin bence .Bebeğiniz çok küçükmüş.Yenileyin isterseniz testi 10 dk geçmesin
3kedili2bebekli kitapsever_ bir erken gebelik testi alıp denesenize yani gerçekten pozitif görünüyor çünkü emin olun bence
kitapsever_ 3kedili2bebekli ama ben ,3 gün önce ilişkiye girdim acaba çıkar mı belki bu kuruma cizgisidir 3 günde gebelik oluşur mu oluşmaz bence ya ama dünden beri adet ağrısı çekiyorum o yüzden testi yaptm
kitapsever_ aven ben 15 gün önce kürtaj oldum içimde parça kalmıştı içim temizlendi yani ondan tutunma ihtimali var mı diye şüpheleniyorum ve karnım sırtım ağrıyo adet ağrısı gibi
aven kitapsever_ aaaa yok yok skntı yapma baştan söylesene kuşum hormonların dan pozitif gözküyor o çok yeni ameliyat olmuşsun geçmiş olsun benimde başımdan geçti doktorum 3 ay dedi değerlerin sıfırlanmaz
3kedili2bebekli kitapsever_ yok 3 günde çıkmaz tabi ki en az 15 gün gerekli adetin gecikmiş olması gerekiyor önce
bahardg bahardg ayyy valla bende merak ettim sen bi iki gün sonra tekrarla olmadı ya pek sanmıyorum ama içiniz rahat etsin