Ihlamur ,papatya ve rezene içilebiliyor diye biliyorum. Yeşil çay kayısı vs sütü azaltıyormuş. Rezenenin de fazla tüketilmesi zararlıymış kanserojen bir madde varmış ama günde 1 fincan içmekle bir sorun olmazmış günde 3 fincandan fazla içilmesi tetikliyormuş. 1 fincan içiyorum o yüzden ben de o da bebeği rahatlattığı için.