kuzeymom28 kiraz sapı tavsiye etmem çünkü sütün tadını değiştiriyormuş o yüzden bebiş emmek istemez bunu arastırabilirsinizde ben kayısı papatya ve ananaslı içşyorum tabi rezene cayınıda ihmal etmem baharatçıda satılıyor bşr tatlı kaşığı rezene kaynamıs suda bir bardak iki dk kaynatıp içinede bal koyarak içerim günde iki fincandan fazlasını içmem çok faydası oldu hem sütüm azdı çoğaldı hemde gaza çok iyi geliyor bu sayede hem ben hem bebişim rahat uyuyoruz bunu deneyimledim bir hafta içmedim bebegim hem huysuz hemde uyumazdı gene basladık bakalım ne olacak 🌹