KarlukHan Mnktrtaaa Valla benimki bir yaşa kadar çok rahattı.Tam 1 yaş dedi neye ugradigimi şaşırdım ciddi söylüyorum psikolojim bozuldu.Biz suan 2.5 yastayiz dönem dönem çıldırık dönemleri oluyor ama sakinliyor ikiye doğru bence. Tabi bu her çocuk icn farklıdır. Geçenlerde bir cümle okumuştum işte bir kadın doğumdan iki sene sonra hormonları vs herşeyi normale dönüyor diye ben buna çok inanıyorum çünkü kendimde de böyle oldu.
beyzzsenturkk_ Mnktrtaaa yetişmiyoruz salıyoruz. kızımın bebekliğini hep koşuşturarak geçti çok pişmanım şimdi 2 yaşında bi süpürdüm sildim evi yeter sonra kalkıp devam ederim
Mnktrtaaa beyzzsenturkk_ süpürüp silmeye halim kalmıyor zaten full mutfaktayım sabah giriyorum akşam çıkıyorum
beyzzsenturkk_ Mnktrtaaa ben kızıma yetecek kadar yemek yapıyorum 1 tabak 1 tabak şeklinde yoksa tencere tencere çeşit çeşit yapmaya kalksam bende çıkamam 1 çeşitle geçiştiriyoruz anca vakit kalıyor
Yarim_Kilo_Kiyma Mnktrtaaa Yetişemiyoruz hayatım, hiç dertlenme. Oğlum var 4 yaşında öğleden sonra kreşe gidiyor. Küçük oğlum 16 aylık onun peşinde koşmaktan yine birşey yapamıyoruz. Bir kişi çoçuğun peşinden, bir kişi mutfakta olması lazım 🤯
Mnktrtaaa Yarim_Kilo_Kiyma ikinci çocuğu valla inanın düşinemiyorım gerçi olunca paşa paşa bakıyosunda benimki bir yaş beş yıl yaşlandım
1234_mrv Mnktrtaaa 2 buçuk yaşında ve 7 aylık iki kızım var yetişmek mümkün değil duşta uzun kalmak rahatça yemek yemek lüks benim için 😂
Mnbj123 Mnktrtaaa benimkide 14 aylık yemeyen çocuk aşırı zor ne yapsam yemiyor aşırı seçici her öğün abartısız 2 saat uğraşıyorum be başka çocuklarımda var mutfakta geçiyor tüm günüm gece uykusunda sorunum yok uyuyor çok ağlayan bir bebekte değil ama yemiyor hiçbir şekilde altı aydır çorba içmiyordu bugün yine denedim tarhana yaptım içti biraz o kadar mutlu oldum ki anlatamam sende asla sorun yok 🌸🌸
Mnktrtaaa Mnbj123 benimkide tarhana öorbasını yeni içti bir yaşında daha sebze çorbası koymadı ağzına düşünün:)
Mnbj123 Mnktrtaaa ek gıdaya yeni başladığım zaman yiyordu iki ay sürdü yemesi o zamandan beri yemesi bozuldu
pantenkelebek Mnktrtaaa 14 aylık biz ne yersek onu yiyor ayrı bi şey yapmıyorum ev işini o uyanıkken yapıyorum konusa konusa eline kaşık leğen vererek yada yiyecek bişey vererek falan o uyudu mu bende dinlenme moduna geçiyorum pilav salata yapacak olduğum da eşimin gelmesini bekliyorum o çocuğa bakıyor bende mutfağa böyle böyle yetişiyorum işte
Mnktrtaaa pantenkelebek eşim sekizden önce gelemiyor mesela günlük yemekleriniz neler oluyor haftalık yemekte aklıma gelmiyor sebze falan yemiyor kızım
pantenkelebek Mnktrtaaa kuru fasulye nohut yiyor mesela pırasa yemeği makarna salçalı yoğurtlu çorba böyle şeyler
Iscan Mnktrtaaa aynı şekilde 3.5 ve 1.5 yaşında iki erkek yemek okul ev işleri uyku problemleri asla yetişemiyorum küçük oğlum yanımdan memeden asla ayrılmıyor oldugu kadar buyuyecekler elbet