Mnktrtaaa tabiki yetişmiyorum, her gün bir kriz geçiriyorum, en basit yapılması gerekenleri dahi yapamıyorum, kızımı bir şekilde kreşe gönderiyorum yeni başladık oğlum aşırı huysuz bir bebek 1 yaşında her gün illallah ediyorum her gün ağlıyorum niye böyle yarım saat bile durmaz yerinde hep ağlar çok yıprandım, yemek temizlik yaptırmaz mecbur yapmam lazım ama yok, uyumak da yok uyusa diyecem valla uyuyor o sıra halledeyim yok gece de 1 den aşağı uyumaz ne hal kalır ne güç enerji, öyle bir kısır döngü. Evet bu günler geçiyor ama olan anneye oluyor çok yıprandım