tospikannesi_ mom97X doktorum o zamanda bana kalın tabaka halinde sür sıva yapıyormuş gibi ve öyle kalsın demişti
surprizbebe mom97X mustela pişik önler sudokrem iyileştirir bariyer kremdir. İçeriği temiz değilmiş ama
artikbiranneyim mom97X önlemek için bepanthol, tedavi için sudocrem. İçeriği zararlı diyenlere aldırış etmedim etmiyorum cünkü hafif kızarık bile olsa anında geçiriyor ilerlemesini önlüyor. Zararlıysa deterjan da kullanmayalım her seyden koruyamayız
yaz1 mom97X sudocrem içeriği fazla kimyasal olduğunu biliyorum bende. Zaten kokusu da bi değişik, onu sürmem yani bebeğime.
MiracAlpinveUmutunAnnesi mom97X Mustela kullanmadık bilmiyorum 15 günlük oğlum var sudocrem kullanıyorum memnunum
glz2 mom97X bebişinizin cildinin nefes almaması daha kötü bi doktorunuza danışsanız yada başka içeriği temiz kremlere yönlenseniz daha iyi olur geçen muayenede pişiği vardı krem sürmeden götürdüm doktor görsün diye paneten kullandığımı söylediğimde doktorunuz pişik değil mantar olduğunu belirtti verdiği kremle direk geçti
mom97X glz2 aa öyle mi ? Ya ben sudo aldım bi kaç gün kullanıcam geçmezse bezini değiştircem, o da olmazsa doktora gideceğim dediğiniz gibi
bebegimin_annesiyim25 mom97X mustela kullandım sudocrem bilöiyorm mustelada bebeğime iyi gelmedi zaten bıraktm