mom97X bebişinizin cildinin nefes almaması daha kötü bi doktorunuza danışsanız yada başka içeriği temiz kremlere yönlenseniz daha iyi olur geçen muayenede pişiği vardı krem sürmeden götürdüm doktor görsün diye paneten kullandığımı söylediğimde doktorunuz pişik değil mantar olduğunu belirtti verdiği kremle direk geçti