onlyy çok teşekkür ederim. Bende çok sinirlendim. Defalrca kendim dile getirmeye.ragmen sebebini.. tek yapacakları o tahlilide eklemekti. Onlarca tüp kan verdik. Bı dünya şeye bakıldı. Neyseki kötü bı şey çıkmadı çok şükür. Buda çok kötü bı şey değilde. Yine de tedbirli olun aklınızda olsun diye yazdım. Maksadım sizide telaşlamdirmak değil asla. Kuduz aşısı içinde iyi yapmışsınız.bi yan etkisi falan olmuyor. Oğluma da geçen hafta yapıldı yine kedi tirmigi için. Son dozda kolu ağrıdı sadece