onlyy Kızım bugün parkta oynarken sokak kedisi yüzünü tırmaladı kanattı acile götürdük tetenoz aşısi yapıldı ve 3 doz daha kuduz asisi yapılacak iyi mi yaptım kötü mü içim içimi yiyor 😒
-Ozge- onlyy Benim oğlumuda yavru sokak kedisi tırmaladı aynı şekilde tetanoz ve kuduz aşısı yapıldı ama sanırım 2 doz yeterli oluyor 2. Dozdan sonra dr bir test yapıp gerek görmezse 3. Doz olmayabiliyormus bizim bilgimiz yoktu mecburen 3 doz oldu
Minel-inannesi onlyy taniyip bilmediginiz, takip edemiyceginiz bir kediden ve kanamali bi yaradan bahsediyosunuz. Allah korusun gec kalindigi anda kuduzun dönüşü yok. Gecmis olsun hic asi yuzunden tedirgin olmayin, en iyisini yapmışsınız.
maygirl onlyy aa tabu hayr kuduz bosu bosuna olmaz teraddt etmeyin..sadece bdaha boyle bsey olursa aşılık bi durum tek doz olunabliyor 3 doz olunmuyor bidaha aklınzda olsun.
onlyy Minel-inannesi evet küçük bi cizikti ama kanadı napcagmi bilemediğimden yakindaki eczacıya sordum kan geldiyse aşı yaptırın dedi sonra acile gittik hemen içim icimi yiyordu ama rahatladım şükür 🙏
maygirl onlyy hayır şuanda bi sorun yok.hayati boyunca birdaha gerekli olursa bu aşı yani..gecmis olsun.
Esra1202 Benim kızımı da tirmaladi. Kuduz aşısı oldu. Üstüne birde kedi tırmığı hastalığı bulaşmış o cizikten. Bunuda doktora belirtip.baktirin gözde falan ciddi etkilere sebep olabiliyor. Bizde lenf bezinde şişlik yaptı