Rabiiul Bebeişkolarınız kaçıncı ayda emekledi ? Kızım 7 aylık kendini öne atıyor emekleme pozisyonuna atılıyor ama yüz üstü yapışıyor 😆 ben 8 aylık emekleyip 9 aylık yürümüşüm sizde durumlar nasıl ?
Cennetbahcesii Rabiiul oy kıyamam bebişe ama çok şapşal oluyorlar 🤣 kızıkam 6. Ayına girdiği gibi emekledi 5-5,5 aylıkken zaten sürekli bi çabası vardı tabi dizini kullanacağına poposunu kaldırıp ayaklarıyla gitmeye çalışıyordu o da hep düşerdi öyle ağlaması geçince beni gülme tutardı 🤣 gerçi çok zaman geçmedi ama hala aynı en saçma nasıl düşülünür gösteriyor hergün artık sitem eder oldum oha o şekilde de düşmezsin diye 🤣
SweetMom__ 6 aylık iken oturmaya desteksiz. 9 aylık iken emekledi. Şuan 14 aylık sıralıyor adım atıyor ama düşüyor yaza doğru yürüyecek inşallah🤍☺️
gizemvatansever 7 aylıkken emekledi, tay tay duruyor kendi başına ama adım yok 😬 benim kız biraz aceleci sanırım
humosummm Rabiiul 10 ayı bitmek üzereyken 😂 benim hanımefendi önce yürümeye niyetlendi ama yapamadı ayakta duruyordu sadece herkes emeklemeden yüricek dedi ama bi anda emekleyi verdi ☺️🩷
OrdekYavrusu Rabiiul 9 aylık emekledi, 10,5 aylıkken yürüdü. Emeklemeden önce son sürat sürünüyordu komando maşallah 😄
npsnps0616 10 aylıkken emekledi, hiç emeklemiyordu resmen bir gecede sanki sihir gibi bir şey oldu🤣 Hatta emeklemek yetmedi şimdi de sürekli oturduğu yerden ayağa kalkmaya çalışıyor, hani yaşlı teyzeler kalkmaya çalışır ya eller yerde popo gökte aynı öyle 🤣♥️