Dedektifgadget İlacı seyreltip 1 şase olarak kullanmak gerekiyormuş bende 5 şase olarak kullandım 13 ay 15 günlük uzaktan buhar şeklinde bjr zararı olur mu ? Doktora götureyimmi ?
alice4543 Dedektifgadget bahsettiğiniz ilaç ventolin falansa tabiki zararı olur kortizonlu bi ilaç ve kalp ritmini bozuyor doktoruna bi sorun yine de çünkü tamamını kullandırmazlar genelde yarını serum suyuyla karıştırıp verirler
TospikEmirr alice4543 ben geçen hafta bebeğime verdim ama ne doktor nede eczacı böyle bişey demedi . 1 er tane kullandım her seferinde bir sıkıntı olmaz değil mi
Birdunyabircennetannesi Dedektifgadget Ventolin çok ağır bende kullanıyorum kalp çarpıntısı yapıyor Bence bi acile götürün kaç dk maruz kaldı
Serayyunus Dedektifgadget vebtosol ve ventolin aynı ilaç onu serumla beraber verin tek olarak verirseniz dokanir
Deletedmom_206 Dedektifgadget O ilaçlar taşikardi yapıyor. Kiloya göre veriliyor ve seyreltilerek kullanılıyor. Bebeğinizi hemen bir acile götürün. Ellerine filan bakın titreme var mı
Serayyunus Deletedmom_206 ventolin ağır bı ilactir ve tek kullanılmaz serum ile beraber verilir biz durmadiginda uzakta veriyoruz cortair de hafir ilaçtır tek verilebilir
Serayyunus Deletedmom_206 adını biliyorum yazıyı tam okumadım 1 CC Şi bile çok ağrı geliyor serumla veriliyor ki arkadaş 5 CC vermiş bı basket demek ya ib10 CC gibi çünkü 1 CC Şi yarim yarim serumla veriliyor okumadım 1 CC vermiş zannettim öyle dedim özür dilerim kusura bakmayın
alice4543 Dedektifgadget dediğim gibi bu ilaçlar genelde kortizonlu oluyor ve fazlası kalpte sıkıntı yapıyor diye biliyorum bende çok fazla kullandım ama doktorum hep uyardı siz bence doktorunuza danışın