pantenkelebek aysegul_cly tadım konusunda bi şey diyemem suyu 4 aylık da vermeye başladım havalar isiniyordu o zaman susar diye çok değil çay kaşığı ile veriyordum
surprizbebe aysegul_cly suyu düşünüyorsunuz ama ya ek gıda? Ek gıda başlarsanız su vermek zorundasınız. O sağlık ocaklarının heryerinde ilk 6 ay sadece anne sütü yazar. 5. Ay derken iyice artık 4te mi başlatır olmuşlar! Bence erken.
aysegul_cly gizematadeniz bende. Öyle başlarım ebe 4 aylikta başlayacaktı beni sinir oldum lafına uydum
surprizbebe aysegul_cly kırmızı mı demir damlası? Ben sağlık ocağının verdiğini kullanmıyorum beyaz bizimki zaten. Vermiyorum o yüzden. 1 aylıktan beri kullanıyoruz şu an 4 aylık